Portal Polskiej Przedsiębiorczości

Wiadomości i Porady ze świata biznesu

marketing książka
Biznes Marketing

Książki marketingowe warte uwagi

Dla osób dopiero rozpoczynających swoją ciekawą przygodę z marketingiem niezwykle ważne jest zdobycie podstawowej wiedzy poprzez lekturę godnych polecenia książek. Ponadto, zaznajomienie się z treścią podaną w godnych poleceniach pozycjach literatury jest niemniej ważne dla osób, które już od wielu lat funkcjonują w tej branży. Szczególnie tym, którzy cierpią na brak inspiracji czy też pojawiają się u nich pierwsze objawy wypalenia zawodowego. Marketing książka i inne narzędzia promocyjne mogą okazać się skuteczne dla osób pragnących odzyskać dawny zapał do pracy.

Marketing książka, którą warto polecić

Jak wspomniano powyżej, książki o tematyce związanej z marketingiem stanowią niezwykle cenne źródło wiedzy. To też kopalnia inspiracji zarówno dla osób dopiero wchodzących na ten rynek, jak i doświadczonych marketerów. Wśród licznych tytułów warto wymienić choćby „To jest marketing”, „Marketing 4.0” czy „Marketing”.

Marketing książka

„To jest marketing” – książa Setha Godina

Książka stanowi kwintesencję współczesnego marketingu, który przede wszystkim polega na uważnym słuchaniu klienta. W sposób przyjazny czytelnikowi opisuje poruszane zagadnienia i jest polecana zarówno dla osób początkujących w tej branży, jak zaawansowanych marketerów. Ponadto, pozycja przedstawia nie tylko same kwestie związane z marketingiem. Również zwraca uwagę na skuteczną komunikację oraz konieczność zbudowania swoistej bazy. Także wagę przyswojenia podstawowych informacji i zrozumienia czym jest marketing. Książka jest zatem pełna cennych wskazówek, które prezentowane są w sposób niezwykle przystępny. Warto dodać, że autor skupia się również na ukazaniu podstawowej zasady. Mówi ona, że w przypadku działań marketingowych ważne jest ustalenie celu kampanii oraz sprecyzowanie grupy docelowej. Wtedy określone narzędzia promocyjne okażą się bardzo skuteczne.

MARKETING W BIURZE RACHUNKOWYM – JAK OSIĄGNĄĆ SUKCES?

„Marketing 4.0”, Philip Kotler – narzędzia promocyjne

Lektura książki powala wdrożyć się marketing oraz zrozumieć mechanizmy jego działania. Autor kładzie bowiem nacisk na zaprezentowanie unikalnego podejścia do zagadnienia nowoczesnego marketingu. Ten właśnie rodzaj swoje narzędzia promocyjne kieruje przede wszystkim na interakcje zachodzące pomiędzy daną marką a klientem. Ponadto, książka polecana jest nie tylko dla osób ściśle związanych z marketingiem. Również dla wszystkich tych, którzy pragną zrozumieć zasady w nim panujące, w tym na przykład przedsiębiorców. W książce promowane jest podejście, które skupia się na kliencie oraz mechanizmach, które nim kierują podczas podejmowania decyzji dotyczących zakupów. Ponadto, autor w sposób dość przyjazny tłumaczy nawet bardzo zawiłe kwestie oraz wskazuje na współczesne trendy zarówno w tradycyjnym marketingu, jak i tym pełnym zaawansowanych technologii. Książka umiejętnie łączy w sobie ponadczasowe i uniwersalne zasady z nowoczesnością.

Marketing książka

„Marketing” – książka Philipa Kotlera

Kolejna książka tego samego autora porusza wszystkie istotne w marketingu zagadnienia, w tym między innymi zarządzanie marketingowe, budowanie strategii czy branding. To jedna z podstawowych lektur w tej branży, która stanowi nijako elementarz pełen cennych wskazówek oraz niezwykle przydatnej wiedzy.

„Niech Cię widzą w sieci! Blog lub serwis branżowy od podstaw”, Grzegorz Miłkowski

Książka jest pomocna dla wszystkich tych, którzy pragną swoją przygodę z marketingiem związać z blogiem i portalami filmowymi. Autor w sposób merytoryczny przedstawia konieczne do wykonania kolejne kroki, w tym między innymi: wybór odpowiedniej domeny, wymogi SEO czy hosting, kwestie bezpieczeństwa, a także niezbędne narzędzia promocyjne.

FRANCZYZA CO TO? SPRAWDŹ!

„Pułapki myślenia. O myśleniu szybkim i wolnym”, Daniel Kahneman

Pozycja opisuje działanie ludzkiego umysłu oraz mechanizmy związane z podejmowaniem decyzji, które nie zawsze są trafne lub racjonalne. Ponadto, autor zwraca uwagę na pojęcia myślenia szybkiego i wolnego oraz mogące występować zagrożenia w związku z podejmowaniem decyzji w określony sposób. Choć lektura książki nie jest zbyt prosta z uwagi na liczne teorie i przykłady, zdecydowanie godna jest polecenia. Poznanie zasad działania ludzkiego umysłu stanowi bowiem warunek konieczny do zrozumienia mechanizmu działania współczesnego biznesu.

narzędzia promocyjne

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *